O firmie

Nasi partnerzy o nas

Michael Toutant

Raven Industries

Czym są relacje biznesowe?
Dla mnie biznes zawsze był w pierwszej kolejności sprawą osobistą a dopiero potem zawodową. Jeśli szanuje się Klienta i ceni relacje, biznes zadba sam o siebie. Uważam również, że aby relacje biznesowe stały się trwałe, wymagają kontaktu bezpośredniego. Internet czy telefon narzucają pewne ograniczenia jeśli chodzi o to, co można osiągnąć.

W jakim stopniu relacje biznesowe decydują o długoterminowej współpracy z Biuromax?
Długoterminowe partnerstwo strategiczne wymaga czasu, by się rozwinąć. Budowane jest w oparciu o zaufanie, pewność i pozytywne doświadczenia. Zawsze będzie konkurencja oferująca niższe koszty czy składająca nowe obietnice. Pozytywne relacje, które owocują wygraną każdej ze stron, przetrwają tego typu krótkoterminowe zagrożenia.

Jakie aspekty relacji z Biuromax mogą wskazywać na ich największe atuty?
Poznałem Dariusza Woźniaka na długo przed tym zanim zaczęliśmy robić wspólnie interesy. Raven prowadził interesy z inną firmą w Polsce, a Biuromax zaopatrywał się w tonery od innego producenta. Kiedy obu stronom nadarzyła się okazja na zmianę, rozpoczęły się nasze wzajemne relacje biznesowe. Biuromax był profesjonalną firmą, która postanowiła oferować usługi w jakości
premium. To doskonale współgrało z wartościami Raven, których szukamy u naszych Autoryzowanych Krajowych Dystrybutorów.

Czy relacje mogą bezpośrednio wpływać na pozytywny odbiór marki?
Jakość, Usługi i Zaufanie tworzą zarówno relacje jak i markę. Należy nieustannie doskonalić wszystkie trzy cechy, by zapewnić długoterminowe partnerstwo strategiczne oraz bazę klientów.

Peter Knak

Imex EU Trading SRL

Czym są relacje biznesowe?
Mimo tego, że rynki obecnie stały się bardziej transparentne, relacje są nadal kluczem do udanej działalności w dzisiejszym środowisku biznesowym. Dobre stosunki biznesowe budowane są z czasem. Aby je ugruntować obie strony muszą udowodnić swoją uczciwość, stabilność oraz niezawodność. Jeśli zostało to osiągnięte, jeśli ogólnie pojęta etyka biznesowa firmy oraz osobowości głównych osób kontaktowych po obu stronach pasują do siebie, wówczas uda się nawiązać dobre relacje biznesowe. Takie relacje są ważne, by zidentyfikować i zrozumieć czego dany partner właściwie potrzebuje oraz, by zbudować zaufanie niezbędne do długoterminowej współpracy.

W jakim stopniu relacje biznesowe decydują o długoterminowej współpracy z firmą Biuromax?
Istotnym jest, by firma sprzedająca (dostawca) prezentowała wysoki poziom zrozumienia potrzeb klienta. Dla producenta ważnym jest, by znaleźć takich partnerów dystrybucyjnych, którzy mają silnie ugruntowane relacje ze swoimi klientami. Tylko tacy partnerzy są w stanie zrozumieć jakie będą wymagania ich klienta, a także potrafią w odpowiedni sposób przekazać tę informację dostawcom, pomagając im w ten sposób lepiej zrozumieć aktualne wymagania rynku. Ponadto, dla nas jako dostawcy, znajomość rynku na poziomie eksperckim oraz długoterminowa wizja partnera są niezwykle istotne. Dostawcy odbierają takie firmy jako bardziej przewidywalne. Wybraliśmy Biuromax, jako dystrybutora naszych produktów, ponieważ oferują wszystkie wymienione cechy, a także udowodnili z czasem, że są uczciwym i profesjonalnym partnerem.

Jakie aspekty relacji z firmą Biuromax mogą wskazywać na ich największe atuty?
Biuromax nie prezentuje się jedynie jako outlet materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Starają się również wykorzystywać pozycję lidera na rynku, aby pchnąć branżę do przodu. Dariusz Woźniak zawsze miał wizję, by koncentrować się nie tylko na oferowaniu rozwiązań w obszarze materiałów eksploatacyjnych dla polskiego rynku recyklingu, ale również próbował zjednoczyć kluczowe postaci z branży, by dostarczać im niezbędną wiedzę i poprawiać wzajemne relacje. Nie tylko między jego firmą i ich klientami. Jego celem jest stworzenie lepszej płaszczyzny porozumienia między różnymi graczami w środowisku materiałów odnawialnych.

Czy relacje mogą bezpośrednio wpływać na pozytywny odbiór marki?
W tym pytaniu zawiera się odpowiedź. Mimo tego, że wszyscy pracujemy dla firm, pod koniec dnia interesy załatwiane są między pojedynczymi osobami. To ludzie załatwiają sprawy między sobą. Jeśli osobiste relacje z przedstawicielem danej firmy są dobre, mamy tendencje do postrzegania całej firmy czy marki bardziej pozytywnie. Więc odpowiadając na pytanie, relacje wpływają  bezpośrednio na postrzeganie marki.

Agnieszka Frąszczak

Ksero-Partner

Czym są według Pani relacje w biznesie?
To nic innego jak relacje między ludźmi będące fragmentem całości życia społecznego. Podkreślam słowo ludźmi, bo człowiek i jego, mówiąc potocznie charakter, jest najważniejszą składową tego, co możemy nazwać satysfakcją wszystkich osób uczestniczących w obiegu oferowanego asortymentu. To bezpośredni kontakt między ludźmi, przynajmniej dla mnie, decyduje o sile więzi między nami, także w wymiarze ekonomicznym.

W jakim stopniu te relacje wpływają na częstotliwość zamówień i długą współpracę z Biuromax?
Dziś konkurencja na rynku w każdej prawie dziedzinie handlu i usług jest zauważalna i o dokonanych wyborach partnerów w biznesie decydują często niuanse. Oczywiście najlepiej przygotowany do zawodu człowiek o ujmującej osobowości, nie zdecyduje o sukcesie handlowym firmy bez zaplecza magazynowego. Jednak, gdy te elementy ze sobą współgrają na pewno przesądzą o tym, że dokonam wyboru właśnie jego oferty. Na częstotliwość kontaktów wpływa ich jakość i to, co one wnoszą do oferty KSEROPARTNER.

Które aspekty w relacjach z przedstawicielem handlowym Biuromax można wskazać jako największy atut?
Właśnie spełnienie wcześniej wymienionych przeze mnie elementów współpracy. W osobie Agaty Szczepanik dostrzegam ten pozytywny aspekt ludzki, a w potencjale asortymentowym Biuromax czynnik czysto biznesowy. W kontaktach z Panią Agatą mogę liczyć na szybką reakcję wobec różnych i zmiennych postaw naszych klientów. Przykładam dużą wagę do kompetentnej informacji o nowościach na rynku. Właściciel firmy KSERO-PARTNER Mikołaj Frąszczak, swój sukces w biznesie odniósł właśnie dzięki elastyczności i umiejętności dostrzegania nowych rozwiązań, a Pani Agata jest osobą, która bardzo kompetentnie współgra z tym rozumieniem sukcesu w biznesie.

Czy relacje mogą wpłynąć bezpośrednio na pozytywny wizerunek marki?
Może to nie jest dogmat, ale ważny filar, decydujący o postrzeganiu marki Biuromax. Dobre relacje to uzupełnienie kolejnej funkcji, jaką jest niezachwiana gwarancja, która daje absolutną pewność utrzymania stałego poziomu jakości materiałów eksploatacyjnych, szczególnie tych nowo wprowadzanych na rynek.

W jakim stopniu obsługa klienta, oraz które jej elementy, szczególnie przekładają się na zadowolenie ze współpracy z Biuromax?
Wszystkie te, które już wymieniłam. Osobiście nie wyobrażam sobie sukcesu naszej współpracy, nawet przy tak bogatej ofercie Biuromax, w oparciu jedynie o zakupy przez sklep internetowy. To wymiana doświadczeń i podpowiedzi wpływa na to, że firma KSERO-PARTNER postawiła na Biuromax. Myślę, że dzięki rozmowom, zwracamy uwagę na asortyment, który daje satysfakcję naszym klientom, co jest dla nas najważniejsze i buduje nasz wizerunek. Odnoszę wrażenie, że te zależności są dostrzegane właśnie przez Panią Agatę w sposób naturalny. Cieszy mnie to, że witryna internetowa Biuromax stała się jedynie narzędziem pomagającym w dokonywaniu odpowiednich wyborów a nie formą kontaktów międzyludzkich.

Wiesław Kawalec

Druk Tech

Czym są relacje biznesowe?
Dla mnie relacjami w biznesie jest wzajemne zrozumienie potrzeb partnerów biznesowych na różnych płaszczyznach współpracy. Krótko mówiąc, dostawca zna potrzeby swoich odbiorców i z należytą starannością realizuje je w sferze logistycznej, finansowej oraz personalnej. I odwrotnie, odbiorca (klient) realizuje i zna potrzeby swojego dostawcy.

W jakim stopniu relacje biznesowe decydują o długoterminowej współpracy z Biuromax?
Kontynuując rozważania o relacjach w biznesie, można chyba jednoznacznie stwierdzić, że jest to najważniejszy aspekt współpracy. Czy braki w stanach magazynowych, brak informacji handlowych, brak profesjonalizmu handlowców (oraz zwykły odbiór interpersonalny), częste zmiany, rozliczenia finansowe (albo ich brak), mogą budować długotrwałe relacje biznesowe? Myślę, że nie. Osiem lat współpracy z Biuromax-em, świadczy tylko o pozytywnych relacjach między naszymi firmami, zaś ilość zamówień oraz ich regularność, może  świadczyć tylko o tym, że będziemy ze sobą współpracowali jeszcze przez długi okres.

Jakie aspekty relacji z Biuromax mogą wskazywać na ich największe atuty?
Wieloletnia współpraca z firmą Biuromax ugruntowała naszą pozycję na rynku. Największą zasługę przypisujemy oczywiście zespołowi kompetentnych i oddanych ludzi, którzy nie szczędzili sił, by ich działalność przyniosła oczekiwane rezultaty. Szczególnie wdzięczni jesteśmy pracownikom Biuromaxu za ich fachową opiekę, doradztwo techniczne, sprzedaż produktów z najwyższej półki, a przy tym racjonalne ceny.

Czy relacje mogą bezpośrednio wpływać na pozytywny odbiór marki?
Każda działalność, w jakiej realizuje się człowiek, opiera się na twórczym podejściu do pracy. Wypełniając powierzone obowiązki, nie sposób zapomnieć o relacjach, które w międzyczasie tworzymy, a także o wrażeniu, jakie wywieramy na osobach, z którymi współpracujemy. Kontakty międzyludzkie mają więc szczególnie znaczenie w nawiązywaniu relacji personalnych, co z kolei przekłada się na wizerunek firmy, dla której pracujemy.

W jakim stopniu obsługa klienta, oraz które jej elementy, szczególnie przekładają się na zadowolenie ze współpracy z Biuromax?
Osiem lat współpracy z opiekunem handlowym Wiolettą Jadczak oraz innymi pracownikami firmy Biuromax. Relacje między nami określić należy jako bardzo dobre. Rzetelne doradztwo i budowanie wzajemnego zaufania wpływa pozytywnie na rozwój naszych firm. Dlatego cenimy sobie opinię pracowników Biuromaxu, z którymi się kontaktujemy i współpracujemy.

www.biuromax.com.pl używa plików cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz na to zgodę. Sprawdź politykę cookies. Zamknij