Kariera

Specjalista do spraw reklamacji

Wymagamy:

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • znajomości branży materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
  • wykształcenia wyższego (dodatkowym atutem będzie wykształcenie techniczne)
  • mile widziane doświadczenie w serwisie kserokopiarkowym, drukarkowym lub w branży regeneracyjnej
  • solidności i dobrej organizacji pracy
  • umiejętności budowania relacji z ludźmi

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • realizację zadań z zakresu rozpatrywania reklamacji
  • kontakty z zagranicznymi dostawcami i klientami
  • zapewnienie prawidłowej obsługi reklamacji złożonych przez klientów
  • kompletację i archiwizację dokumentów
  • tłumaczenie dokumentów, korespondencji na potrzeby klientów i dostawców
  • współpracę z innymi działami w firmie

Oferujemy:

  • pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość pracy w doświadczonym zespole
  • sympatyczną atmosferę

Oferty prosimy kierować:
Biuromax Sp. z o.o
Solec 156 a
05-532 Baniocha
praca-marketing@biuromax.com.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam  zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą  z dn.29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U nr 133 poz.883)

www.biuromax.com.pl używa plików cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz na to zgodę. Sprawdź politykę cookies. Zamknij