Współpraca

Jak zostać naszym klientem

Firma Biuromax jest dystrybutorem oryginalnych i alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz surowców i komponentów do regeneracji kartridży laserowych i atramentowych. Oferujemy nasze produkty do dalszej odsprzedaży klientom w kraju i za granicą.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani współpracą z firmą Biuromax, prosimy o przesłanie, dostępnego poniżej, wypełnionego formularza rejestracji oraz wymaganych dokumentów zależnych od typu zarejestrowanej działalności gospodarczej:

Spółka jawna, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka akcyjna:

  • aktualny wypis z KRS (nie starszy niż 3 miesiące)
  • dokument nadania numeru identyfikacji podatkowej NIP
  • zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON

Spółka cywilna, indywidualna działalność gospodarcza:

  • wpis do ewidencji działalności gospodarczej
  • dokument nadania numeru identyfikacji podatkowej NIP
  • zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON
  • kserokopia dowodu osobistego właściciela/li (numer PESEL oraz adres zameldowania)


Dokumenty prosimy wysyłać na adres mailowy rejestracja@biuromax.com.pl
bądź na numer faksu: 22 735 44 55

Partner Handlowy rozpoczynający współpracę z nami może ubiegać się o kredyt kupiecki (odroczony termin płatności i limit kredytowy). O szczegółach poinformują opiekunowie handlowi lub Kierowniczka Działu Handlowego - Agata Szczepanik.

Formularz rejestracji

Nowy klient

Chcę zostać klientem Biuromax
Rodzaj działalności:*
Zgoda*

Podstawowe zasady

Oferty cenowe

Wszystkie oferty cenowe obowiązują wyłącznie w dniu ich wysłania. Wszystkie ceny są cenami netto.

Zamówienia

Zamówienia można składać w sklepie internetowym albo u opiekunów handlowych (mail, tel., faks, gg, skype). Zamówienia realizujemy tego samego dnia o ile zostaną zatwierdzone do 15:00, zamówienia złożone po 15:00 wysyłamy następnego dnia roboczego.

Wysyłka towaru

  • Schenker, UPS – na terenie całego kraju
  • Global Express - na terenie Warszawy. Zamówienia zatwierdzone do 9:30 wysyłamy o 10:30, zamówienia zatwierdzone do 12:30 wysyłamy o 13:30. Dostawa tego samego dnia.
  • Odbiór osobisty z magazynu firmy Biuromax – do godziny 19:00. Przy pierwszym odbiorze wymagane jest wypełnione upoważnienie odbioru

Koszt transportu

Do każdego wysyłanego zamówienia doliczamy koszty transportu zależne od wartości oraz wagi zamówienia. Szczegółowe informacje znajdą Państwo u opiekunów handlowych.

Opłata manipulacyjna

Do każdego zamówienia poniżej 200zł netto naliczamy opłatę manipulacyjną w wysokości 10zł netto, niezależnie od ilości zamówień złożonych jednego dnia.

Zamówienia specjalne

Zamówienia na towary nie będące w regularnej ofercie muszą być składane pisemnie. Towary te nie podlegają zwrotom. 

Reklamacje i zwroty

Zgłoszenia reklamacji bądź zwrotów można dokonać poprzez wysłanie wypełnionego formularza na adres: reklamacje.zwroty@biuromax.com.pl albo faksem na numer: 22 735 44 90
Formularz reklmacji można wypełnić online lub pobrać ze strony
www.biuromax.com.pl/wspolpraca/formularz/
Wysłanie zgłoszenia oznacza akceptację regulaminu reklamacji i zwrotów

www.biuromax.com.pl używa plików cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz na to zgodę. Sprawdź politykę cookies. Zamknij