Ważna informacja – atak phishingowy!


Szanowni Państwo,

informujemy, że cyberprzestępcy prowadzą kampanię phishingową wykorzystując wizerunek jednego z naszych pracowników. Jeżeli otrzymali Państwo od nas wiadomość z nieznanym załącznikiem, prosimy jak najszybciej ją usunąć.

Sprawę zgłosiliśmy już odpowiednim służbom.

Aby zapobiec phishingowi:
– nie otwieraj linków ani załączników w niechcianych mailach
– sprawdzaj dokładnie adresy mailowe i adresy URL (adresy stron)
– nikomu nie przekazuj swoich poufnych danych (telefonicznie ani mailowo)
– twórz bezpieczne hasła i nie przekazuj ich nikomu
– używaj sprawdzonego programu antywirusowego

 

Más
0
Grafik pracy Biuromax w grudniu 2020

Drodzy Klienci,

Informujemy, że w dniu 24 grudnia 2020 (Wigilia) nie pracujemy. W dniach 28-31.12.2020 w naszej firmie odbywać się będzie coroczna inwentaryzacja, w związku z czym składanie i realizowanie zamówień nie będzie możliwe. Zamówienia, które mają być zrealizowane w tym roku prosimy składać najpóźniej do 23 grudnia do godziny 16:00. Sklep internetowy będzie nieczynny od 23.12.2020 16:00 do 1.01.2021 8:00.

Pozdrawiamy serdecznie i pozostajemy w kontakcie,
Zespół Biuromax

 

Más
0
Już jutro Black Friday!

Drogi Kliencie,

już jutro “Black Friday”. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was rabat na WSZYSTKIE produkty kompatybilne oraz komponenty do regeneracji urządzeń drukujących.
Są to artykuły, których kod Biuromax rozpoczyna się od litery “K”.

O szczegóły zapytajcie swojego opiekuna handlowego w Biuromax. Oferta jest ważna tylko do końca dnia!

Más
0
osoba trzymająca w jednej ręce - drukarkę, a w drugiej - kopiarkę
Drukarka czy kopiarka — co lepsze do biura?

W biurze urządzenie do drukowania jest niemal tak samo istotnym sprzętem, jak komputer, czy klimatyzacja. To dzięki niemu jesteśmy w stanie sporządzić fizyczne wersje cyfrowych dokumentów.  Decydując się na zakup urządzenia do biura, bierzemy pod uwagę przede wszystkim cenę sprzętu i jego przeznaczenie. Drukarki są zazwyczaj tańsze niż kserokopiarki, ale te drugie posiadają znacznie więcej funkcji. Co będzie lepsze dla Twojego biura?

(más…)

Más
0
rolki termiczne - biuromax
Rollos térmicos sin bisfenol, ahora también en nuestra oferta

Los rollos térmicos, es decir, los tickets de las cajas registradoras se utilizan en todas las tiendas o empresas de servicios obligadas a mantener registro de ventas. Independientemente del tipo de negocio y los productos vendidos, los servicios propuestos: los rollos de caja registradora son un elemento necesario del equipo de oficina. También en este asunto, vale la pena cuidarse. Recientemente, han aparecido en nuestro catálogo rollos térmicos sin bisfenol (BPA FREE). 

(más…)

Más
0

 Suscríbete a nuestro newsletter

Acepto recibir por correo electrónico la información comercial proporcionada por mí en el sentido del art. 10 párrafo 1 de la Ley de 18 de julio de 2002 sobre la prestación de servicios electrónicos por BIUROMAX

es_ESSpanish