Biuromax pozostaje do Waszej dyspozycji i pracuje (niemal) normalnie.

Praca biura i kontakt z nami

Wszyscy doradcy Biuromax są dostępni zarówno w kontakcie telefonicznym, jak i mailowym. Nasz zespół przeszedł obecnie – w tak dużym zakresie, jak to tylko możliwe – na pracę zdalną. Tak będzie przez najbliższe 2 tygodnie. Komunikacja wewnątrz zespołu przebiega tak sprawnie, jak na co dzień, a projekty realizujemy z jednakową efektywnością.

W każdej chwili możecie wysłać do nas pytanie i uzyskać odpowiedź oraz złożyć zamówienie. Pytania kierujcie:

– bezpośrednio do opiekuna handlowego, tu www.biuromax.com.pl/kontakt-osobisty znajdziecie nasze dane kontaktowe (adresy mailowe, numery telefonów komórkowych i skype)
– pod ogólny adres mailowy: sprzedaz@biuromax.com.pl
– telefonicznie – pod nr: 22 735 44 44

Zachęcamy również do sprawdzania cen oraz składania zamówień w naszym sklepie internetowym (sklep.biuromax.com.pl). 

Produkty i dostawy

Nasz magazyn jest zaopatrzony, stany magazynowe – utrzymane, a wysyłki staramy się realizować w najkrótszych możliwych obecnie terminach (przy zachowaniu środków ostrożności, wymaganych w związku ze stanem epidemicznym). W związku z zamknięciem granic mogą pojawić się jednak przejściowe opóźnienia w dostawach – wszelkich informacji na ten temat udzielamy na bieżąco.

Do odwołania wstrzymaliśmy odbiory osobiste zamówień.

Obecnie sprzedaż realizujemy wyłącznie wysyłkowo.
Życzymy Wam zdrowia i mamy wielką nadzieję, że już niebawem wszystko zacznie powracać do normy.

 Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otr zymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od BIUROMAX Sp. z o.o..

pl_PLPolish
en_GBEnglish pl_PLPolish