ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNYCH, KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC, GOSPODARKA ODPADAMI

Wymagamy:

  • Wykształcenie kierunkowe lub początkujący specjalista w zakresie księgowości, kadr, ochrony środowiska
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami
  • Znajomość MS Office
  • Dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Znajomość programu CDN XL, CDN Opitma, Darsoft będzie dodatkowym atutem

Zadania:

  • Wsparcie działu Administracji w codziennych obowiązkach
  • Przygotowywanie dokumentów do księgowania i archiwizacja dokumentów księgowo – kadrowych
  • Prowadzenie ewidencji odpadów i kart przekazania odpadów, sporządzanie sprawozdań
  • Współpraca z organizacjami odzysku
  • Obsługa BDO
  • Terminowe wprowadzanie faktur do CDN
  • Pozostałe zadania związane z prawidłowym funkcjonowaniem działu Administracyjnego

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
  • Pracę na pełen etat w ramach umowy o pracę lub samozatrudnienie

Oferty prosimy kierować:

Biuromax Sp. z o.o
Solec 156 a
05-532 Baniocha
praca-marketing@biuromax.com.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam  zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U nr 133 poz.883)

 Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otr zymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od BIUROMAX Sp. z o.o..

pl_PLPolish
en_GBEnglish pl_PLPolish