Wymagamy:

  • Wykształcenie wyższe
  • Biegła znajomość języka francuskiego oraz angielskiego
  • Doświadczenie na stanowiskach handlowych (min. 2-letnie)
  • Zdolność do nawiązywania i budowania trwałych relacji handlowych
  • Inicjatywa i kreatywność w pozyskiwaniu nowych klientów na powierzonym rynku
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz wytrwałość w dążeniu do realizacji celów
  • Znajomość realiów biznesowych i kulturowych we Francji

Zadania:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów zagranicznych na podległych obszarach
  • Opieka nad istniejącą grupą klientów
  • Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym rynku
  • Praca w systemie Comarch ERP XL, fakturowanie, organizowanie transportu, windykacja należności

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym zespole
  • Wyjazdy na targi zagraniczne i delegacje służbowe
  • Naukę biznesu i szkolenia
  • Wynagrodzenie współmierne do osiąganych wyników (wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowania grupowego i indywidualnego)

Oferty prosimy kierować:

Biuromax Sp. z o.o
Solec 156 a
05-532 Baniocha
praca-marketing@biuromax.com.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam  zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U nr 133 poz.883)

 Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otr zymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od BIUROMAX Sp. z o.o..

pl_PLPolish
en_GBEnglish pl_PLPolish