Czym są według Pani relacje w biznesie?
To nic innego jak relacje między ludźmi będące fragmentem całości życia społecznego. Podkreślam słowo ludźmi, bo człowiek i jego, mówiąc potocznie charakter, jest najważniejszą składową tego, co możemy nazwać satysfakcją wszystkich osób uczestniczących w obiegu oferowanego asortymentu. To bezpośredni kontakt między ludźmi, przynajmniej dla mnie, decyduje o sile więzi między nami, także w wymiarze ekonomicznym.
W jakim stopniu te relacje wpływają na częstotliwość zamówień i długą współpracę z Biuromax?
Dziś konkurencja na rynku w każdej prawie dziedzinie handlu i usług jest zauważalna i o dokonanych wyborach partnerów w biznesie decydują często niuanse. Oczywiście najlepiej przygotowany do zawodu człowiek o ujmującej osobowości, nie zdecyduje o sukcesie handlowym firmy bez zaplecza magazynowego. Jednak, gdy te elementy ze sobą współgrają na pewno przesądzą o tym, że dokonam wyboru właśnie jego oferty. Na częstotliwość kontaktów wpływa ich jakość i to, co one wnoszą do oferty KSEROPARTNER.
Które aspekty w relacjach z przedstawicielem handlowym Biuromax można wskazać jako największy atut?
Właśnie spełnienie wcześniej wymienionych przeze mnie elementów współpracy. W osobie Agaty Szczepanik dostrzegam ten pozytywny aspekt ludzki, a w potencjale asortymentowym Biuromax czynnik czysto biznesowy. W kontaktach z Panią Agatą mogę liczyć na szybką reakcję wobec różnych i zmiennych postaw naszych klientów. Przykładam dużą wagę do kompetentnej informacji o nowościach na rynku. Właściciel firmy KSERO-PARTNER Mikołaj Frąszczak, swój sukces w biznesie odniósł właśnie dzięki elastyczności i umiejętności dostrzegania nowych rozwiązań, a Pani Agata jest osobą, która bardzo kompetentnie współgra z tym rozumieniem sukcesu w biznesie.
Czy relacje mogą wpłynąć bezpośrednio na pozytywny wizerunek marki?
Może to nie jest dogmat, ale ważny filar, decydujący o postrzeganiu marki Biuromax. Dobre relacje to uzupełnienie kolejnej funkcji, jaką jest niezachwiana gwarancja, która daje absolutną pewność utrzymania stałego poziomu jakości materiałów eksploatacyjnych, szczególnie tych nowo wprowadzanych na rynek.
W jakim stopniu obsługa klienta, oraz które jej elementy, szczególnie przekładają się na zadowolenie ze współpracy z Biuromax?
Wszystkie te, które już wymieniłam. Osobiście nie wyobrażam sobie sukcesu naszej współpracy, nawet przy tak bogatej ofercie Biuromax, w oparciu jedynie o zakupy przez sklep internetowy. To wymiana doświadczeń i podpowiedzi wpływa na to, że firma KSERO-PARTNER postawiła na Biuromax. Myślę, że dzięki rozmowom, zwracamy uwagę na asortyment, który daje satysfakcję naszym klientom, co jest dla nas najważniejsze i buduje nasz wizerunek. Odnoszę wrażenie, że te zależności są dostrzegane właśnie przez Panią Agatę w sposób naturalny. Cieszy mnie to, że witryna internetowa Biuromax stała się jedynie narzędziem pomagającym w dokonywaniu odpowiednich wyborów a nie formą kontaktów międzyludzkich.