Wartości marki

PODSTAWĄ BIZNESU
SĄ DOBRE RELACJE

DARIUSZ WOŹNIAK

PREZES ZARZĄDU

Firma to ludzie. A ludzie to emocje, na bazie których  budujemy relacje. Stosunki międzyludzkie tworzą nieocenioną wartość każdej Organizacji. Obecnie rozwijają się i rosną te firmy, które niemal bez przerwy angażują się w pielęgnowanie swoich relacji z Klientami. Klienci zaś, to indywidualne osobowości i charaktery. Oczekują zrozumienia ich preferencji oraz „życiowego” podejścia od swoich Partnerów. Takie relacje budują prawdziwą kulturę biznesową złożoną ze szczerych intencji: uczciwości, życzliwości, otwartości i zaangażowania.

Powyższe stanowi podstawową paletę wartości Biuromaxu. Nasze relacje z Klientami czy Dostawcami pielęgnujemy od ponad 30 lat.

Lata 90-te ubiegłego stulecia były trudnym początkiem i kiedy mój syn wyraża opinię, że poprowadzić firmę mógł wówczas każdy, pytam, dlaczego w takim razie tak niewielki procent z dzisiejszych pięćdziesięciolatków utrzymał się w biznesie? Pierwsze lata dwutysięczne kształtowały nasz dzisiejszy profil i może dopiero teraz dojrzeliśmy do tego, aby te opisane wcześniej wartości uczynić naszym wyróżnikiem i uwypuklić je w działaniach marketingowych oraz komunikacyjnych.

W ramach strategii marketingowej Biuromax w równej mierze skupiamy się na jakościowym ujęciu naszych relacji z Partnerami, jak i na doskonaleniu oferty i procesów operacyjnych. Wszystko w celu utrzymywania wysokich standardów oraz satysfakcji i zadowolenia naszych Klientów. Tylko właściwie pojęta, konstruktywna współpraca daje początek długofalowej „przyjaźni” biznesowej. A z tej rodzą się ponadprzeciętne sukcesy.

Wierzymy w te wartości i jesteśmy przekonani, że to one czynią Biuromax każdego roku większym i coraz prężniej rozwijającym się przedsiębiorstwem. To za ich sprawą staliśmy się jedną z najbardziej konkurencyjnych firm w naszej branży.

Zapraszamy do współpracy.

AGATA BANASZEK

KIEROWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO

Klienci, z którymi współpracuję już od wielu lat, wiedzą, że mogą na mnie liczyć. Są świadomi tego, że zajmę się każdym zgłoszonym problemem, nie zignoruję go i zawsze wysłucham. Zdarza się, że nie jestem w stanie samodzielnie im pomóc, ale wtedy mogę liczyć na zaangażowanie ze strony moich współpracowników.

Dla klientów często nie efekt końcowy ma znaczenie, ale właśnie podjęcie działań i prób zmierzających do rozwiązania problemu. W wypowiedziach moich klientów często słyszę zaskoczenie, że pomogę, sprawdzę, poszukam, zrobię coś za nich... ponoć gdzie indziej handlowcy nie są aż tak życzliwi.

W Biuromax zaczynam właśnie 21 rok pracy. Pomimo wielu dodatkowych obowiązków obsługuję liczną grupę klientów. Moje doświadczenie jednoznacznie pokazuje, że otwartość, życzliwość oraz traktowanie klienta jako wartości ma ogromne znaczenie w budowaniu długotrwałych relacji. A na tych zależy mi najbardziej.

Z dużą częścią klientów współpracuję od tych 21 lat i tylko ze względu na dobre kontakty, sympatie i relacje, jakie się między nami nawiązały, nie zdecydowałam się na przekazanie tych klientów pod opiekę innych handlowców, mimo nadmiaru swoich obowiązków. To bardzo przyjazne relacje.

Czy mam receptę na budowanie takich zażyłych relacji? Jestem przekonana, że najważniejsze jest „być” dla klienta i bez względu na sytuację dotrzymywać złożonych obietnic. Zrobić wszystko, aby zadowolić klienta, by poczuł się zrozumiany i doceniony. Według mnie to kwintesencja pracy w Biuromax.