Informacje szczegółowe

ROZPOCZNIJMY WSPÓŁPRACĘ

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani współpracą z firmą Biuromax, prosimy o przesłanie dostępnego poniżej,
wypełnionego formularza rejestracji oraz wymaganych dokumentów zależnych
od typu zarejestrowanej działalności gospodarczej:

Spółka jawna, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka akcyjna:

  • aktualny wypis z KRS (nie starszy niż 3 miesiące)
  • dokument nadania numeru identyfikacji podatkowej NIP
  • zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON

Spółka cywilna, indywidualna działalność gospodarcza:

  • wpis do ewidencji działalności gospodarczej
  • dokument nadania numeru identyfikacji podatkowej NIP
DOKUMENTY PROSIMY WYSYŁAĆ NA ADRES MAILOWY SPRZEDAZ@BIUROMAX.COM.PL

Partner Handlowy rozpoczynający współpracę z nami może ubiegać się o kredyt kupiecki (odroczony termin płatności i limit kredytowy). O szczegółach poinformują opiekunowie handlowi.

 

FORMULARZ REJESTRACJI

CHCĘ ZOSTAĆ KLIENTEM BIUROMAX

PODSTAWOWE ZASADY

  • Oferty cenowe

    Wszystkie oferty cenowe obowiązują wyłącznie w dniu ich wysłania. Wszystkie ceny są cenami netto.

  • Zamówienia

    Zamówienia można składać w sklepie internetowym albo u opiekunów handlowych (mail, tel., gg, skype).
    Zamówienia realizujemy tego samego dnia o ile zostaną zatwierdzone do 15:00, zamówienia złożone po 15:00 wysyłamy następnego dnia roboczego.

  • Wysyłka towaru
    • UPS – na terenie całego kraju
    • Global Express - na terenie Warszawy. Zamówienia zatwierdzone do 10:30 wysyłamy o 11:00. Dostawa zwykle tego samego dnia.
    • Odbiór osobisty z magazynu firmy Biuromax – do godziny 19:00. Przy pierwszym odbiorze wymagane jest wypełnione upoważnienie odbioru
  • Upoważnienie odbioru
  • Koszt transportu

    Do każdego wysyłanego zamówienia doliczamy koszty transportu zależne od wartości oraz wagi zamówienia.
    Szczegółowe informacje znajdą Państwo u opiekunów handlowych.

  • Opłata manipulacyjna

    Do każdego zamówienia poniżej 200zł netto naliczamy opłatę manipulacyjną w wysokości 10zł netto, niezależnie od ilości zamówień złożonych jednego dnia.

  • Zamówienia specjalne

    Zamówienia na towary nie będące w regularnej ofercie muszą być składane pisemnie. Towary te nie podlegają zwrotom.

  • Reklamacje i zwroty

    Zgłoszenia reklamacji bądź zwrotów można dokonać poprzez wpełnienie formularza reklamacji w module REKLAMACJE i ZWROTY w naszym sklepie internetowym
    Wysłanie zgłoszenia oznacza akceptację regulaminu reklamacji i zwrotów.