Reklamacje i zwroty

WARUNKI REKLAMACJI I ZWROTÓW

  • NIEZGODNOŚĆ DOSTAWY Z FAKTURĄ

    Reklamacje dotyczące niezgodności dostaw z fakturą lub zamówieniem zgłoś swojemu opiekunowi handlowemu

  • ZWROTY

    Możesz zwrócić towar znajdujący się w naszej stałej ofercie pod warunkiem, że nie został on otwarty i użyty. Zgłoś nam ten chęć zwrotu jak najszybciej przez formularz reklamacyjny, nie później niż 10 dni po dacie zakupu. Po otrzymaniu numeru RMA odeślij na swój koszt starannie spakowany towar (produkt nie może być pooklejany taśmą). Zwroty obsługujemy w ciągu jednego dnia. Towar sprowadzony na specjalne zamówienie nie podlega zwrotom.  

  • USZKODZONA PRZESYŁKA

    Przy odbiorze przesyłki sprawdź czy nie jest uszkodzona. W przypadku reklamacji koniecznie wypełnij z kurierem protokół reklamacyjny oraz zgłoś nam ten fakt jak najszybciej przez formularz reklamacyjny

  • REKLAMACJA PRODUKTU

    Jeżeli produkt, który od nas kupiłeś jest wadliwy, możesz go reklamować. Dla towarów kompatybilnych oraz towarów oryginalnych/OEM zakupionych do 31.12.2022r reklamacji jakościowej można dokonać w terminie do 3 miesięcy od daty zakupu. 
    Dla towarów kompatybilnych zakupionych po 1.01.2023r reklamacji jakościowej można dokonać w terminie do 12 miesięcy od daty ich zakupu.  

    Zgłoszenie reklamacji jakościowej powinno nastąpić w terminie do 7 dni od wykrycia wady, co powinno zostać udokumentowane wydrukiem serwisowym z maszyny, w której wada wystąpiła. 

    Uszkodzenia mechaniczne oraz zbrylenie tonera nie podlegają reklamacji, chyba że zostaną dokonane niezwłocznie po otrzymaniu towaru.  
    Towar nie podlega zwrotowi lub reklamacji jeśli został uszkodzony mechanicznie. 
    Reklamację rozsypanego tonera wewnątrz opakowania, należy zgłaszać natychmiast. Ostatecznym terminem jest dzień wydania tego towaru do kolejnego klienta.  
    Towar zużyty w ponad 70% nie podlega reklamacji – wymagane jest dostarczenie wydrukowanej strony menu potwierdzającej ilość wykonanych stron lub wykonanie zrzutu ekranu (print screen). 

    Materiał eksploatacyjny zakupiony przed datą, kiedy nastąpiła modyfikacja budowy lub zmiana oprogramowania przez producenta urządzenia nie podlega reklamacji z tego powodu - dotyczy chipów tonerowych i bębnowych oraz materiałów zawierających chip. 

    Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 1 miesiąca, w przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy termin ten może ulec wydłużeniu. W przypadku uznania reklamacji wystawiana jest faktura korygująca na reklamowany produkt.  

PROCEDURA REKLAMACYJNA

1

Zaloguj się w naszym sklepie internetowym i przejdź do zakładki REKLAMACJE I ZWROTY. Funkcja będzie dostępna od 8.03.2023r.

Jeżeli nie masz jeszcze dostępu do sklepu to skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym, założenie konta zajmie kilka chwil. 

2

Zapakuj starannie reklamowany towar i wyślij na swój koszt do nas (Dział Reklamacji, Biuromax Sp. z o.o., Solec 156a, 05-532 Baniocha). Umieść koniecznie na opakowaniu nadany numer RMA, a do przesyłki załącz kopie testowe (prosimy o korzystanie z wzorów) i stan licznika, jeżeli produkt był zainstalowany w urządzeniu. W przypadku poniższych marek wymagane jest dostarczenie raportów serwisowych (najlepiej w j. angielskim): 

  • Sharp = SIM22-06 
  • Ricoh, NRG = SMC Report (Logging Data + SP Mode Data) w formacie CSV+PDF
  • Konica Minolta = Machine Management List 
  • Kyocera Mita = Status Page + Maintenance + Service Status + Event + User Status
  • Canon = P-PRINT 

KONTAKT W SPRAWIE
REKLAMACJI I ZWROTÓW

Dodatkowe informacje o reklamacjach i zwrotach możesz uzyskać mailowo pod adresem: reklamacje.zwroty@biuromax.com.pl  
lub telefonicznie: 

    - Paweł Radgowski 22 735 44 91
- Michał Daniluk 22 735 44 96