ROZPOCZNIJMY WSPÓŁPRACĘ

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani współpracą z firmą Biuromax, prosimy o przesłanie dostępnego poniżej,
wypełnionego formularza rejestracji oraz wymaganych dokumentów zależnych
od typu zarejestrowanej działalności gospodarczej:

Spółka jawna, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka akcyjna:

  • aktualny wypis z KRS (nie starszy niż 3 miesiące)
  • dokument nadania numeru identyfikacji podatkowej NIP
  • zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON

Spółka cywilna, indywidualna działalność gospodarcza:

  • wpis do ewidencji działalności gospodarczej
  • dokument nadania numeru identyfikacji podatkowej NIP
  • zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON
  • kserokopia dowodu osobistego właściciela/li (numer PESEL oraz adres zameldowania)

Spółka jawna, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka akcyjna:

  • aktualny wypis z KRS (nie starszy niż 3 miesiące)
  • dokument nadania numeru identyfikacji podatkowej NIP

Spółka cywilna, indywidualna działalność gospodarcza:

  • wpis do ewidencji działalności gospodarczej
  • dokument nadania numeru identyfikacji podatkowej NIP
  • kserokopia dowodu osobistego właściciela/li (numer PESEL oraz adres zameldowania)

Spółka jawna, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka akcyjna:

  • un document indiquant votre numéro de TVA intracommunautaire
  • un certificat de votre numéro d’identification

Spółka cywilna, indywidualna działalność gospodarcza:

  • extrait de l’inscription au registre du commerce et des sociétés
  • un document indiquant votre numéro de TVA intracommunautaire
  • un certificat de votre numéro d’identification
  • photocopie de la carte d’identité du ou des propriétaires

Dokumenty prosimy wysyłać na adres mailowy rejestracja@biuromax.com.pl

Partner Handlowy rozpoczynający współpracę z nami może ubiegać się o kredyt kupiecki (odroczony termin płatności i limit kredytowy).
O szczegółach poinformują opiekunowie handlowi lub Kierowniczka Działu Handlowego - Agata Szczepanik.

Formularz rejestracji

Chcę zostać klientem Biuromax

Podstawowe zasady

Wszystkie oferty cenowe obowiązują wyłącznie w dniu ich wysłania. Wszystkie ceny są cenami netto.
Zamówienia można składać w sklepie internetowym albo u opiekunów handlowych (mail, tel., gg, skype).
Zamówienia realizujemy tego samego dnia o ile zostaną zatwierdzone do 15:00, zamówienia złożone po 15:00 wysyłamy następnego dnia roboczego.
UPS – na terenie całego kraju
  • Global Express - na terenie Warszawy. Zamówienia zatwierdzone do 9:30 wysyłamy o 10:30, zamówienia zatwierdzone do 12:30 wysyłamy o 13:30. Dostawa zwykle tego samego dnia.
  • Odbiór osobisty z magazynu firmy Biuromax – do godziny 19:00. Przy pierwszym odbiorze wymagane jest wypełnione upoważnienie odbioru
Do każdego wysyłanego zamówienia doliczamy koszty transportu zależne od wartości oraz wagi zamówienia.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo u opiekunów handlowych.
Do każdego zamówienia poniżej 200zł netto naliczamy opłatę manipulacyjną w wysokości 10zł netto, niezależnie od ilości zamówień złożonych jednego dnia.
Zamówienia na towary nie będące w regularnej ofercie muszą być składane pisemnie. Towary te nie podlegają zwrotom.

Zgłoszenia reklamacji bądź zwrotów można dokonać poprzez wysłanie wypełnionego formularza na adres: reklamacje.zwroty@biuromax.com.pl albo faksem na numer: 22 735 44 90

Formularz reklamacji można wypełnić online lub pobrać ze strony www.biuromax.com.pl/wspolpraca/formularz/
Wysłanie zgłoszenia oznacza akceptację regulaminu reklamacji i zwrotów

Wszystkie oferty cenowe obowiązują wyłącznie w dniu ich wysłania. Wszystkie ceny są cenami netto.
Zamówienia można składać w sklepie internetowym albo u opiekunów handlowych (mail, tel., gg, skype).
Zamówienia realizujemy tego samego dnia o ile zostaną zatwierdzone do 15:00, zamówienia złożone po 15:00 wysyłamy następnego dnia roboczego.
Do każdego wysyłanego zamówienia doliczamy koszty transportu zależne od wartości oraz wagi zamówienia.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo u opiekunów handlowych.

Zgłoszenia reklamacji bądź zwrotów można dokonać poprzez wysłanie wypełnionego formularza na adres: reklamacje.zwroty@biuromax.com.pl albo faksem na numer: 22 735 44 90

Formularz reklamacji można wypełnić online lub pobrać ze strony www.biuromax.com.pl/wspolpraca/formularz/
Wysłanie zgłoszenia oznacza akceptację regulaminu reklamacji i zwrotów

 Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otr zymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od BIUROMAX Sp. z o.o..

pl_PLPolish
en_GBEnglish pl_PLPolish