ROZPOCZNIJMY WSPÓŁPRACĘ
Εάν σας ενδιαφέρει η συνεργασία με την Biuromax, στείλτε μια συμπληρωμένη φόρμα εγγραφής και τα απαιτούμενα έγγραφα ανάλογα με τον τύπο της εγγεγραμμένης επιχείρησης·
Γενική εταιρική σχέση, εταιρεία περιορισμένης ευθύνης·
Εταιρική σχέση, ατομική οικονομική δραστηριότητα·
ΠΑΡΑΚΑΛΩΝΑΣΤΕΙΛΕΤΕΤΑΕΓΓΡΑΦΑΣΑΣΣΕ E-MAIL· EXPORT@BIUROMAX.COM.PL
Μπορείτε να λάβετε πίστωση - για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με έναν από τους Export Manager.
Φόρμα εγγραφής
Θέλω να γίνω πελάτης της Biuromax
PODSTAWOWE ZASADY
- Oferty cenowe
Wszystkie oferty cenowe obowiązują wyłącznie w dniu ich wysłania. Wszystkie ceny są cenami netto.
- Zamówienia
Zamówienia można składać w sklepie internetowym albo u opiekunów handlowych (mail, tel., gg, skype).
Zamówienia realizujemy tego samego dnia o ile zostaną zatwierdzone do 15:00, zamówienia złożone po 15:00 wysyłamy następnego dnia roboczego. - Wysyłka towaru
- UPS – na terenie całego kraju
- Global Express - na terenie Warszawy. Zamówienia zatwierdzone do 10:30 wysyłamy o 11:00. Dostawa zwykle tego samego dnia.
- Odbiór osobisty z magazynu firmy Biuromax – do godziny 19:00. Przy pierwszym odbiorze wymagane jest wypełnione upoważnienie odbioru
- Upoważnienie odbioru
- Koszt transportu
Do każdego wysyłanego zamówienia doliczamy koszty transportu zależne od wartości oraz wagi zamówienia.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo u opiekunów handlowych. - Opłata manipulacyjna
Do każdego zamówienia poniżej 200zł netto naliczamy opłatę manipulacyjną w wysokości 10zł netto, niezależnie od ilości zamówień złożonych jednego dnia.
- Zamówienia specjalne
Zamówienia na towary nie będące w regularnej ofercie muszą być składane pisemnie. Towary te nie podlegają zwrotom.
- Reklamacje i zwroty
Zgłoszenia reklamacji bądź zwrotów można dokonać poprzez wpełnienie formularza reklamacji w module REKLAMACJE i ZWROTY w naszym sklepie internetowym.
Wysłanie zgłoszenia oznacza akceptację regulaminu reklamacji i zwrotów.