Procedura reklamacyjna
Zaloguj się w naszym sklepie internetowym i przejdź do zakładki REKLAMACJE I ZWROTY.
Jeżeli nie masz jeszcze dostępu do sklepu to skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym, założenie konta zajmie kilka chwil.
Zapakuj starannie reklamowany towar i wyślij na swój koszt do nas (Dział Reklamacji, Biuromax Sp. z o.o., Solec 156a, 05-532 Baniocha). Umieść koniecznie na opakowaniu nadany numer RMA, a do przesyłki załącz kopie testowe (prosimy o korzystanie z testów wzorcowych BM_Test_Gradiation, BM_ColorCard) i stan licznika, jeżeli produkt był zainstalowany w urządzeniu. W przypadku poniższych marek wymagane jest dostarczenie raportów serwisowych (najlepiej w j. angielskim):
- Sharp = SIM22-06
- Ricoh, NRG = SMC Report (Logging Data + SP Mode Data) w formacie CSV+PDF
- Konica Minolta = Machine Management List
- Kyocera Mita = Status Page + Maintenance + Service Status + Event + User Status
- Canon = P-PRINT
Warunki reklamacji i zwrotów
Reklamacje dotyczące niezgodności dostaw z fakturą lub zamówieniem zgłoś swojemu opiekunowi handlowemu.
Możesz zwrócić towar znajdujący się w naszej stałej ofercie pod warunkiem, że nie został on otwarty i użyty. Zgłoś nam ten chęć zwrotu jak najszybciej przez formularz reklamacyjny, nie później niż 10 dni po dacie zakupu. Po otrzymaniu numeru RMA odeślij na swój koszt starannie spakowany towar (produkt nie może być pooklejany taśmą). Zwroty obsługujemy w ciągu jednego dnia. Towar sprowadzony na specjalne zamówienie nie podlega zwrotom.
Przy odbiorze przesyłki sprawdź czy nie jest uszkodzona. W przypadku reklamacji koniecznie wypełnij z kurierem protokół reklamacyjny oraz zgłoś nam ten fakt jak najszybciej przez formularz reklamacyjny
Jeżeli produkt, który od nas kupiłeś jest wadliwy, możesz go zareklamować. Dla towarów oryginalnych/OEM reklamacji jakościowej można dokonać w terminie do 3 miesięcy od daty dostarczenia towaru.
Dla towarów alternatywnych reklamacji jakościowej można dokonać w terminie do 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru.
Zgłoszenie reklamacji jakościowej powinno nastąpić w terminie do 7 dni od wykrycia wady, co powinno zostać udokumentowane wydrukiem serwisowym z maszyny, w której wada wystąpiła. Do zgłoszenia należy również dołączyć wydruki ukazujące wadę. W przypadku wystąpienia kodu błędu należy udokumentować go zdjęciem, zrzutem ekranu lub wydrukiem serwisowym załączając go do zgłoszenia reklamacji.
Uszkodzenia mechaniczne oraz zbrylenie tonera nie podlegają reklamacji, chyba że zostaną dokonane niezwłocznie po otrzymaniu towaru.
Towar nie podlega zwrotowi lub reklamacji jeśli został uszkodzony mechanicznie.
Reklamację rozsypanego tonera wewnątrz opakowania, należy zgłaszać natychmiast. Ostatecznym terminem jest dzień wydania tego towaru do kolejnego klienta.
Towar zużyty w ponad 70% nie podlega reklamacji – wymagane jest dostarczenie wydrukowanej strony menu potwierdzającej ilość wykonanych stron lub wykonanie zrzutu ekranu (print screen).
Materiał eksploatacyjny zakupiony przed datą, kiedy nastąpiła modyfikacja budowy lub zmiana oprogramowania przez producenta urządzenia nie podlega reklamacji z tego powodu - dotyczy chipów tonerowych i bębnowych oraz materiałów zawierających chip.
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 1 miesiąca, w przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy termin ten może ulec wydłużeniu. W przypadku uznania reklamacji wystawiana jest faktura korygująca na reklamowany produkt.
Kontakt w sprawie reklamacji i zwrotów
Dodatkowe informacje o reklamacjach i zwrotach możesz uzyskać mailowo pod adresem:
reklamacje.zwroty@biuromax.com.pl
lub telefonicznie:
- Paweł Radgowski 22 735 44 91
- Michał Daniluk 22 735 44 96